Kızlar ben 27+3 haftalığım.Dün baskı hiss ettim bebek sanki geliyormuş gibi ağrı sızı hiçbirşey yoktu ama çok baskı vardı hep çişim geliyordu.biraz uzandım 2.3 saat gibi ayaklarıml falan kaldırdım.sizdede oluyormu acaba 🥲 çok korkuyorumm bebeğim düşer diye