Aynuranneoluyor büz yarın 12 haftalık oluyoruz bu ay kontrole gitmedim annemlerin yanımdayım tatilde.haftaya üstanbula evime geçiyorum randevu aldım diger hafta kontrole gidecm umarım ikili test yaparlar. Mide bulantım hala her sabah var ama çok şükür kusmam nadir.2. Gebeligim ilkinden daha iyi geçiyor diyebilirim