İlk bebeğim erkekti erkek hissettim hep kız istemiştim erkek oldu ama erkek olacağını rüyamda hep görmüştüm
Şuan ikinci bebeğim kız çok mutluyum
İçimde değişik heyecan var sanki
Yani oğlumdada böyleydim ama kızıma sürekli bişelwr alasm geliyor
Kıyafet oyuncak vs
Oğluma kuzeni verdi baya 1 2 oyuncak aldım oynamadığı için fazla alamadım
Şuanda kendimi ayrım yapmş gibi hissediyorum zoruma gidiyor
Bu arada oğlumun kıyafet vs ihtiyacı yok