Bütün hamileliğim ailemden uzak geçti pek öyle arkadaşımda yok çalışıyorum bi çocuğum daha var riskli gebeliğim var bu zamana kadar kimseyi kendi ailemi bile arayıp bi şey istemediğim için midir bilmem ne eşimin ailesi ne benim ailem arayıp nasılsın demedi pek. Ben mesafeli durunca herkes öyle durdu yani. Eşimde çalışıyor yorucu bi işi yok ama her işi ben yaptığımdan herkes alışık kimse ağırlaştığımi görmüyor bugün bi konu açıldı akşam ben ordan bi sitemlendim eşime. O da sağolsun ne doğru düzgün konusur ne dertleşir bana çok ağır bi laf edip çekildi kenara. Yok sakinleşemedim başladım ağlamaya sanki her şey bir bir aklıma geliyor ağladıkça ağlayasim geliyor sanırım çok dolmuşum 6 aylık hamileyim bi yandan da bebeğime üzülüyorum ama içimden hüngür hüngür ağlamak geliyor tutamıyorum kendimi