Ben ki sezeryandan korkan sezeryan istemeyen normal isteyen biri olarak dün sezeryana girdim, Normalde ptesi sezeryan için gün verildi fakat oğluşum bi gün daha bekkeyemedi 😇 ,dün akşam üstü suyum geldi yavastan hızlıya doğru sonra eşime söyledim evdeydik zaten hemen hazrlanıp çıktık belki normal doğum için bi umuttu ana yine çatıyı yaptramadım oyüzden sezeryandan devam ettik , spinal oldum çok güzel geçti inanılmaz bi tecrübeydi hala şoktayım ve çok kısa sürdü 😇😇😇 ameliyatı atlattık oğluşuma kavuştum tabiii ameliyat sonrası büyük sıkıntı uyuşmalar geçti ve o muazzam dikiş acısı berbat bebekle ilgilenememek berbat oyüzden hemen dedikleri saatte kalktım yürüdüm bugünde komple yürüdüm ve kendimde yürüdüm gezindim oturdum bebeğimle ilgilenebilmek için şart yani başka çare yok , o dikiş acısıda olmasa evet sezeryan iyimiş diyebilirim , herkese hayırlı doğumlar diliyorum 🌸