Kızlar bugün kızımın kırkı çıktı sezeryan doğum yaptım çok fazla pıhtılı kan attım o zaman lavobaya gittiğimde bir kere çok fena üşüme hissi titreme yaşadım Google baktığım zaman bundan bahsediyor ama benim sorunum o değil yaşayan varsa benle aynı sorunu lütfen bişey desin kötü bişeymi. Son 2 haftadır aniden ateşleniyorum 38 buçuk 39 arası ateşim oluyor hep ama ilaç içip duş alınca ter atıp iyileşiyorum yada bazen. Kendiliğinden düşüyor ama gün içinde 4 5 defa yaşıyorum hava zaten çok sıcak kızımı kucağıma alınca terliyor sıcacık oluyor. Lohusalık böyle zannediyordum ama değilmiş bugün öğrendim yarın hastaneye gidicem sizden de bişeyler duymak istiyorum