Damlaozzz hanlnim Doktorların istediği sonuç zaten negatif olması asıl pozitif olsaydı sıkıntı olurdu. Önleminizi alın şimdiden iğneyi yaptırın doğunca tekrar bakılacak zaten
hanlnim Damlaozzz iğne 6 haftalıkken olmuştum şimdi yine negatif doğunca bakarız bebeğe dedi. Çözemedim anlayamadım vallahi
Maviss718 hanlnim benimde negatif çıktı ama benim kan grubum negatif eşimin pozitif olduğu için ben vuruldum 5 gün önce doğduktan sonra da bebepe bakılacak benden almadıysa kan grubunu oda vurulacakmış.
hanlnim Maviss718 bana da bunu dedi doktorum iğne daha önceki haftalarda başta vurulmuştu şimdi yine negatif çıktı bebeğe bakcaz artık dedi doktorum
Zeyyno_ hanlnim Negatif çıkınca iğne yapılıyor negatif çıkmadı yani henüz bebeğin kanıyla sizin kanınız karışmamış demek eğer pozitif olsaydı artık karışmış yapcak bişey yok demekti bnmde negatif çıktı iğne vurundum