Spinal anestezi ile doğum yapdım idrara çıktım gaz çıkarttım ama bugün 3. Gün büyük tuvalete çıkmadım doktor normal dedi katı yemeğe yeni geçtin dedi ama bi tedirgin olduğum herkes tuvaletini yapmadınmı diyor. Birde ayaklarım öyle şiş ki balon gibi oldular doğumdan sonra yürüyemiyorum aynı durumu yaşayanlar yardımmm lütfen