Mavisevgim 15günlükten beri bebeğimle trafiğe çıkıyorum. İlk seferlerde abisi de yanımızda olduğu için kısa mesafelerde sıkıntı yaşamadık hiç hatta. Okullar açılınca oğlum okula gittiği için 2aylıktan itibaren de yalnız çıkıyorum eşim olmadığında.tabiki çok uzun mesafelere değildi ilk başlarda maks 15-20dk kadar. Benimki pek ağlamıyordu, ağlasa da sanırım yalnız olduğumuz için anlıyordu ve susuyordu. Yenidoğan döneminde kusmaması için yola çıkmadan önce emzirmiyordum ne olur ne olmaz diyerek.Ek aynalar var hem güneşliğe hem dikiz aynasına takılabilen onlardan kesin edinin bence dikkatiniz dağılmadan her an bebeği de görebilmek için. Şimdi kızım 1yaşında, 6aydan itibaren puset gibi olan oto koltuğundan oturur pozisyonda olan oto koltuğuna geçince daha da rahat ettik. O dışarıyı izliyor, ben de rahatlıkla araç kullanabiliyorum. Sanırım çabuk alışıyorlar