Iyi akşamlar gün içinde iki kere sancılı kasilmam oldu bazen olduğu için önemsemedim ama şu an geçmeyen kasılma var ve sancım var. Ikinci doğumum olacak ilki sezeryan di ve erken dogumdu. Çok korkuyorum beklesem mı gitsem mi oğlum uyuyor emanet edeceğim kimse yok