20+4 haftalık gebeyim bazen bebeğimin hareketlerini net hissediyorum 5-6 saniye sürüyor ama bazen 2-3 gün hissetmiyorum bu normal mi beni çok korkutuyor hissetmediğim zaman ne zaman daha düzenli şekilde hissetmeye başlarım tecrübeli anneler lütfen yardımm 🥹