2melekannesi1 Kızlar abartısız 1 kilo salatalığı tuzlayım yiyorum içim dışım salatalık oldu. Benim gbı olan var mı
Mucihe 2melekannesi1 bende öyleydim ilk hamileliğimde şimdide öyleyim çocuğum salatalık hastası oldu salatalığa bayılıyor 😀
serapersoy_ 2melekannesi1 bende öyleydim tuzlayıp yedim ama baya bir ödem yapıyor tuz :) kızım da Şuan salatalık canavarı 🫠🫠😂
Brc7 2melekannesi1 aşermek değilde mide bulantım varken yiyebildiğim şeylerden olduğu için çok tüketiyorum😅
58Vildan İki oğlumda da salatalık ve peynir yiyordum erkek hamilelik kimi duyduysam aynı şeyi söylüyorlar 🙈
Tugcev 2melekannesi1 mide bulantıma çok iyi geliyordu 🤦🏼♀️ ama güzel salatalık bulabiliyor musunuz ya hep içi geçmiş bir gün dursa içi bembeyaz kabak gibi oluyor çok üzülüyorum ağız tadıyla yiyemiyorum 😂