Aysegul0503 Merhaba arkadaşlar 17+2 haftalığım her gittiğimde bebeğim yan yada arkası dönük duruyo kendini göstermiyo günümü beklemeden başka doktorlara göründüm hep ama yok göstermiyo aynı durumu yaşıyan varmı sizde yapmam gereken birşey varmı göstermesi için
Muhoensar Aysegul0503 çikolata ye girmeden önce genelde kız bebişler göstermiyo derler ama bilmiyorum Allah gönlündekini nasip etsin canım
Seymasel68 Aysegul0503 bnde bugun bı merkle gıttım ogrenemedım maleseff 13 haftalıgız bızde ama soylemedı 10 haftada bıle ogrenen var nasıl oluyo anlamıyorum
Aysegul0503 Muhoensar amin kuzum teşekkürlerde yemin ederim çikolata yiyerekte girdim yemedende ama hep aynı şeyler bide bi doktorum bana erkeğe benziyo ama yüzde yüz değil dedi
Aysegul0503 Sinemuzaffer 10. Haftasında bilr öğrenen var canım git bence bizimkisi kendini göstermiyo ya
Aysegul0503 Seymasel68 evet benimde çevremde var öyle ama ben 17 haftalığım bebeğim göstermiyo kendini hep yan veya arkası dönük duruyo
Aysegul0503 Srfn11 evet benimkide öyle doktor ultrasonla baktıgı aletle karnıma hızlı hızlı sürüyo rahatsız edelim diyo benimki hareket ediyo ama o bacaklar asla acılmıyo😅
Esrabak Aysegul0503 benim 3 kızımda 18.19. Haftada netleşti ondan diyorum kız bebekler göstermiyo ya oğluşum 14 haftada netleşti zalım kızlar sürpriz yapıyo 💞🥰
Seda54 Aysegul0503 valla öyle böyle derken geçiyor zaman canım inşallahhhh en kısa zamanda sende öğrenirsin 😊🙏🏻
Premsescik Aysegul0503 bnm akrabam 5.5 aylıkken ögrendi her gittiginde arkası dönük diyorlarmış en son gittiginde biraz oynamış bebekle dönmüş oda erkek miş 😅
Zelis1 Aysegul0503 Biz 27 haftalık olduk şimdiye kadar göstermedi bakalım bu ayki kontrolde gösterirse öğrenicez 😁
Esrabak Aysegul0503 kız çünkü Emin’im ve son kararım 🙊hayırlısı olsun ama kız annesi o 🙃sonucu öğrenirsen yazarsın🥰
Srfn11 Esrabak herkes oyle dior babasida cok kiz istedigi icin doktor buyuk ihtimalle kiz ama esine syleme snra suprizle karsilasmayalim ddi😂