3 gün önce sezaryenle bebeğime kavuştum yalnız pek pozitif bir doğum olmadı benim için çünkü iç dikişlerim açılmış ve iltihaplanmış bu yüzden ameliyatım 1 saati aşkın sürdü rahmimi kazıdılar resmen iltihabı sökmek için ve 3 gündür oturamayacak, doğrulamayacak kadar kötüyüm çocuğumu ilk günden beri ağlaya ağlaya emzirmeye çalıştım yapamayıp mama da verdik biberonla ama özellikle anne göğsü ucu diye aldığımız Philips avent biberonla ama anında meme reddi yaptı şuan o kadar üzülüyorum ki oğlumu 3 yaşına kadar emzirmiştim ve emzirmek bambaşka bişeydi benim için, durup durup ağlıyorum, ve o kadar çokki sütüm akıyo şıpır şıpır ve tutmuyo hiçbir şekilde sağıp veriyorum şuanda bugün çok fazla denedim emzirmeyi ve aşırı aç kaldı çok ağladı içim gitti dayanamadık yine, sağıp 6 aya kadar emzirme şansım olurmu elektronik olanlardan alsam, bu durumu yaşayanlardan destek ve tavsiye bekliyorum 😓