Sivrizmuxbka 2saatir fln belimde ağrı var hafif çok değil yani dayanilmiycak gibi değil ama geçmediğini fark etim arada kalçama vuruyor ağrısı ama kalçam geçiyor belimde ağrı devamlı var sancimi acaba