Diladeniz2 Güzel annelerim ne durumdasınız bizim bu çarşamba rutin kontrolümüz var görmeyince çok özlüyorum sizde öyle misiniz 🥹Bu arada detaylıya kaçıncı haftada gireceksiniz 🫶🏻
gizem0403 Diladeniz2 22+3 olduk bugün, bizim yarın detaylımız var çok heycanlıyım. Ve dediğinize o kadar katılıyorum ki özlüyorum bende bir an önce diğer randevu gelsin istiyorum 🥲
Mucihe 20.Haftada girdim ben şükür bi sıkıntı çıkmadı 22.haftalığım 2. Gebeliğim 2 yaşında bi oğlum var peşinde koşturmaktan halim kalmıyor
Diladeniz2 Mucihe Benim doktorum 23 den önce bakmak istemiyor herşeyinin oluşması için bekliyor her doktorun fikri çalışması farklı sanırım🐣
Mucihe Diladeniz2 ilk oğlumda da 20.Hafta da çekildim bunda da 20.Hafta da zaten herşeyleri okadar net ki yüzü şekli kemiklerine kadar doktorum çok iyiydi biraz doktora bağlı sanırsam
Diladeniz2 Mucihe Sanırım güzelim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin zamanlıca inşaAllah 🐣🩷
Bhrdnz Bende cuma günü yani 20+6 da girdim çok şükür her şey yolunda 24.haftada kendi doktorumda randevum var zaman geçmiyor sanki ☺️
Diladeniz2 Bhrdnz Ah tek ben değil mişim hiç zaman geçmiyor çok özlüyorum görmek için gün sayıyorum resmen 🥹🥹Hazırlıklara başladınız mı 🥹
Bhrdnz Diladeniz2 evet iki kontrol arası hiç geçmiyor sizi çok iyi anlıyorum hep de bir endişe hali yok daha başlamadık eşim görevde agostos ayında gelecek o zaman başlayacağız
Diladeniz2 gizem0403 Kaç haftada bir kontrole gidiyorsunuz ben şuan 3 haftada bir ve sanki yıl gibi geliyor 🥹🥹
gizem0403 Diladeniz2 ayda 1 defa gidiyorum ne sen sor ne ben söyliyim asla geçmiyor. Her gittiğimizde video çekiyoruz sürekli o videoları izliyorum ay şimdiden böyleysek doğunca nasıl olur bilmiyorum😂