Zeliha66 çok strese giriyorum test yaptırırken sonuç beklerken doktor normal dese bile içim rahat etmiyor 🥺 iki ay önce bebek gelişmediği için kürtaj oldum ondan sonra bu hamilelik işini çok kafama takmaya başladım sanki bir daha olmayacak gibi psikolojim bozuldu