Kızlar merhaba 4 hafta 3 günlük bugün regl gibi kanamam başladı ağrılı değil ama regl oluyorum gibi devam ediyor acilde beta hcg baktırdım 1050 idi ama sabah kadın doğuma gitmemi söylediler düşük bu olsa bu kadar acısız olucağını düşünmüyorum aranızda yaşayan var mı?