Ssrky 40+1oldum ve hala sancılar yok . Benim durumumda olan gebeler var mı acaba ?:) neler yaşıyorsunuz. Doktorum 2 gün sonra suni sancı ile başlatırız doğumu dedi fakat ben kendi gelsin istiyorum ama bu gidişle gelmeyecek sanırım :(