Merhabalar 33 haftalık hamileyim 42 gündür yüz felci geçiriyorum bell palsi dediler emar temiz çıktı ilk 15 gün prednol hap kullandım 2 gündür dusak üstün ve göz altım güldügümde kıpırdamaya başladı 27 gündür de fizik tedaviye gidiyorum tecrübelerinizi paylaşır dua ederseniz çok seviniirm🙏🏻😔