minikmucizeemaak Kızlarr özelden de konuşmuştuk, ikiz bebek bekliyordu. Hamile kalmayı da çok beklemişti. Bayadır bakıyorum yok, bileniniz var mı? Doğum yaptı mı acaba merak ettim 🥰
myangelson minikmucizeemaak ay evet benim de aklıma geldi geçen gün ilk hamileliğini falan burada ogrendigimizi hatırlıyorum postlarda konuşuyorduk
minikmucizeemaak myangelson Evet çok istiyordu ya aklıma takıldı grip baktım bir kaç kez yok buralar da belki tanıyan çıkar
minikmucizeemaak myangelson Yok anam bulamadım, pek de merak ettim. Zaten burada aktif biriydi, sonra hesabını değiştirdi adını vs. Özelden konuşmuştuk, pek merak ettim kızı😂
myangelson minikmucizeemaak demek ki bırakmış burayı doğum yapmış bak 😊 kizz bende hamileyim biliyor musun 🤭 bugün 6+4 olduk 🙈
minikmucizeemaak Elamomy Evet eski hesabını da biliyorum, ben instagram da hiç denk gelmedim. Selam söyle de ara da bize de haber versin 😂
minikmucizeemaak myangelson yaaaaa 🥹🥹 Çok sevindiim, sağlıkla gelsin❤️ MaşAllah, gittim mi Dr ye? Nasıl öğrendiinnn🥹
minikmucizeemaak myangelson Canımm, merhaba 💖 Kaç haftalık oldun? Buraya girmiyordum uzun zamandır, nasıl gidiyor? 🥹
myangelson minikmucizeemaak çok sağol canimm😍 gittim geçen hafta çarşamba 5+5 çıktı vajinal ile, kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi devlete gidiyorum. Ay öğrenme olayım çok tuhaf çünkü biz tayinciydik ev toparlama tasinma derdindeydik. Ben de en son Nisan’da adet oldum daha da olmadım test falan yapıyorum negatif çıkıyor dedim herhalde stresten yorgunluktan olmuyor. Temmuzun başında falan benim goguslerde hassasiyet başladı kremsi akıntı başladı dedim tamam adet Olcam herhalde bir de ani hareketlerde kasık ağrısı oluyordu. 10 gün geçti hala adet olmayınca bir test yapayım ama negatiftir zaten dedim testi yaptım anında kopkoyu çizgi çıktı herkes şok oldu 2 gün sonra kan verdim 4000 çıktı değer 😱😱 şimdi 2 ağustosta doktora gideceğim kalp atışına bakacak bakalım
minikmucizeemaak myangelson Aminn, en önemlisi o. Zaman su gibi geçiyor anlamıyorsun bile, Benim oğlum 8 aylık oldu bile. Ne zaman hamile kaldım, ne zaman geçti ne zaman büyüdü. Su gibi🫠
myangelson minikmucizeemaak ay ciddi misin gerçekten ne çabuk geçmiş zaman daha dün gibi burada kan sonucunu ovulasyon testini konuştuğumuzu hatırlıyorum ya 🥲