20lik dişimin yarısı çıktı ve çok ağrıyor çeneme vuruyor ağrısı üstelik gribim dişimin olduğu sağ taraftaki badem ciğim şiş bide onun ağrısı deli ediyor beni boğaz enfeksiyonundan kaynaklı galiba dişim de o yüzden azdı ağrısı bu konuda ilaçsız bir çözümü olan varmı acaba