Eşim kız çocuklarını çok seviyor bizim de bebişin kız olacağını öğrendik bir süpriz yaşamazsak eşim tabi çok mutlu bende ona demiştim kız olursa isim konusunda sana bırakıcam gönlünden geçeni koy, o da çocukken kaybettiği annesinin ismini koymak istedi bende onayladım ismi Şebnem olucak ama çevreden de sürekli olumsuz şeyler duyuyoruz vefat eden tanıdık birinin ismi konulmaz tarzında bu yüzden biraz olumsuz oldum bu isme karşı ama siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ve Şebnem ismi nasıl sizce ve özellikleri hakkında bilginiz var mı