Benim sat 4 Haziran bende geçen hafta çarşamba kontrole gitmiştim, bebek ve yolk göründü. Ama henüz çok küçük kalp atımı için haftaya çağırdı. Bakalım hicbir belirtim yok henüz. Ama ilk gebeligimde de hiç belirtim olmamıştı. Çarşamba gidecem bakalım tekrar