CananKrkm benim sancim vardı ikinci doğumda önce düzensiz sanci başlamıştı sonra nisan geldi sonra sancılar sıklaştırın ve doğuma gittim ilk nisan gelirse genelde bekleyen çok oluyor stres olmayın elbette doğacak bebeğiniz bugün değilse yarın sağlıkla gelsin sizde sağlıklı güzel bi doğum geçirin önemli olan o 🥰