Kızlar ya 9 Temmuz da tüp bebek tarnsferi oldum şuan tam 4+2 yiz. İlk günden beri kasıklarımda Ağrı oluyordu ama şu 2-3 günden beri öyle şiddetli ağrılar kramplar oluyor ki geceleri uyutmuyor resmen 3 saatte bir falan bi 10-15 dk sürünüyorum pert oluyorum bu derece olması gerçekten normal mi anlamadım daha kese görmedik bu perşembe gidicem inş ama hcg baktırdım 1062 çıktı bu akşam 🤷🏻♀️