Arkadaşlar merhaba mayıs ayında bir düşük yaşadım haziranda normal günümde adet oldum 27 günde bir olurum şimdi adetim 4 gün gecikti adetin ilk günü kan verdim negatif ama hala adet olmadım test yaptım silik çıktı bebetime farklı test yaptım negatif negatif görüp sonradan pozitife dönen oldu mu her ay bu stres ağır gelmeye başladı bana sanırım ya bu defa da olmasa sanki umudum sona erecek gibi