Elif3535 Merhaba arkadaşlar 20 haftalık olduk biz ben 1 haftadır bebeğimin hareketlerini hergün hissediyordum fakat bugün hissetmedim hiç bu durumda olan varmıydı bu normal mi korkmalı mıyım doktora gideli 2 hafta oldu herşey yolundaydı yardım lütfen 😞
Hbsanneoluyo Elif3535 20li haftalarda benimde bazı günler fazla hissedip bazı günler hiç hissetmediğim oluyordu cnm Bşyler yiyip yatmayı dene
BuseBasderici Elif3535 canım benim tatlı bir şeyler ye yada sade soda içip sol tarafına uzan eğer hala hareketlenme yoksa acile git
Ccdd Elif3535 bu haftalarda böyle olıyor telaş yapma dinlen zaten tam net bir hareket denmiyormuş hissettiğine
Aysenur27 Ben benim sen 22 haftalık canım evelde gün hiç hissetmedim o gün biraz yorulmuştum ertesi günü düzeldi