39+4 bebek 3800 su en son Perşembe kontrolüm var tekrar 4 ü geçerse normal doğum yapabilir miyim catima daha bakilmadi. Sancı sırasında bakılacak. Ama sancı vs hiçbir şey yok. Boyum uzun olduğu için doktorum doğurursun diyor. Lütfen bı akıl verin kafam çok karışık bebeğin bu kadar kilo alacağını düşünmeden normal doğum düşünüyordum şuan korkuyorum bebeğe bir şey olur diye