Yamanmomy ben ilk soymadığını o şekilde anlamıştım. Oğlum 6 7 aylık falandı. Emiyordu ama bırakınca ağlamaya başlıyordu. Hatta bende anneme anlatmıştım böyle böyle yapıyor huy değiştirdi diye. Annem doymuyordur o yüzden yapar öyle dedi ozaman anladım doymadığını. Ben sana ondan sonra her acıkmasında emzirmedim. Mesela gündüz mama verdim gece emzirdim . Gece mama verdiysem gündüz emzirdim. Sütüm çoğalsında doysun diye öyle yaptım. Daha sonra da sütüm kesildi zaten benim :) sizin de doymuyor olabilir aslında . Gaz olsa mama verincede gazlanır kıvranır. Mama verince uyuyor demişsiniz. Demekki doyuyor ozaman :)