Dnzclk normal canım korkma hiç benim 2. Gebeliğim oldugundan söylüyorm normal diye. Doğuma kadar yavaş yavaş büyüyolar oda kendini emzirmeye süte alıştırıyo sanırım 😃 benim göğüslerim küçük olduğu için hoşuma gidiyo ama ufaktan belden de genişleme oluyo sanırım sütyenlerin dolgu kısımları oluyo hala ama yanları sıkmaya başlıyo