dmlonrr Kızlar yardım edin :( bebeğim 2 yaşına geldiği için sütten kesmeye karar verdim. 2 gündür emmiyor. Ama göğüslerim çok dolu ve canım çok acıyor. Be yapmam gerekiyor fikri olan var mı?
Mhtpdrmz06 dmlonrr ılık duşa gir canım göğüslerine masaj yap ve sağar gibi sık biraz akıt sütünü ben sütten kestiğim sıralar öyle yapıyordum. Zaten elle çok aşırı sağılmadıgı için problem ol az olan sütü az az boşaltmış olursun
Gamze_dn dmlonrr gogsunu dusta biraz.masaj yaparak rahatlat cnm az sağ elinle.Biraz zorlanican ama vermemeye çalış sütünü .Bikac hafta zorlanin sicak olur sertlesir yavas yavas ta kesilir.
Elzemm_ dmlonrr sakın sütünü akıtma akıttıkcq asla sütun bitmez çok rahatsız okuyorsan doktorq danış bir iğne ile tamamen sütun kesilir