Aleynadd benim de o şekilde sağda neredeyse hiç şişlik yok sol ayak ve bilek şiş 32. Haftamdayım bende. Doktorum doppler çekti Bi sıkıntı çıkmadı olabilir dedi siz yine de doktorunuza söyleyin damarlarda pıhtı durumuna bakıyorlar böyle durumlarda ama dediğim gibi bende Bi sıkıntı çıkmadı epsom tuzlu soğuk su rahatlatıyor biraz