elif475475 bu dediğiniz öyle doğru ki.. bebeğim 72 günlük. Uzamış sarılık oldu hala mama da veriyorum. Önce emziriyorum ardından 60 cc mama yapıyorum 30 anca içiyo anlıyorum ki memeden alacağını almış. Sonra memem tam boşalsın diye sağım yapıyorum. Ancak şu son 3 gündür sağım yapıyorum ya az geliyo üzüldüm en baş hatta bi kaç kez sadece mama verdim atıyorum 100 cc yaptım 90 ını içti. Sonra sağım yaptım elimle sıkıyorum süt var geliyo ama sağım yapıyorum süt yok.. bugün de dedim ki bi günden bişe olmaz acıktıkça veya istekli oldukça emzir kız aç kalmaz ya zayıflamaz ya. Emdikçe sütün de artar sağım da yapma. Zaten sağ mememi tek alıyo ben özellikle diğer meme de süt kesilmesin diye sağım yapıyorum bugün diğer mememi de az da olsa emdi.. pes etmeyecem .. sağım yaptıkça daha da üzülüyorum bakıyorum önceki gibi biberon dolmuyo üzülmeme sebep oluyo. Bugün 1 saat içinde 3 kez emdi aralıklarla 2 saate yakındır da uyuyo. Aç olsa uyumaz dedim. Ve benim sütüm en başta gerçekten çok geldi 200 cc çıktığı oluyodu depoladım durdum bebek büyüdükçe bu denli azalması korkuttu beni.. ama dediğiniz gibi süt bi yerden sonra sadece emdiği kadar üretiliyomuş..
Melliisaa