Beheheh sentetik kumaşlarda daha fazla tüylenme yapıyor uzun süre yıkıyorsanız oda etkili olabilir birde kullandığınız deterjan markasından da olabilir deterjanı az koyuyorsankz suyla daha çok sürtünmeye girdiği içinde olabilir 30 derecede yıkamaktan sanmıyorum olsun bende 30 yada 40 a atıyorum ama hiç tüylenmedi benim nevresimler günlükte kullandığım 3 4 tane var hiç birimde öyle bir sorun yaşamadım