Ygmr01 Gokturkmom_ yanlış hatırlamıyorsam 24-25. Hafta gibi hissettim. O da minik minik tekmeler hareketler
Aylaa123 Gokturkmom_ ben 16+4 te hissettim ilk gebeliğim benimki biraz erken oldu bebem çok hareketli maşallah dışarı çıktığında da bu kadar hareketli olmaz umarım 🫶😂
Ebbruc Gokturkmom_ ilkini 20.haftada falan hissettim , şuan 14+1 dünden beri böyle seğirme gibi falan hissediyorum
Gokturkmom_ Aylaa123 ya bugün ilk defa dışarıdan vurduğunu gördüm üst üste 3 kere vurdu ama doktor dahil herkes erken diyordu daha önceki minik hissetmelerimi 17.hafta kontrolünde bu gece 18 olduk
01180322 Aylaa123 bende kızımı 16. Haftada hissetmeye başladım. Şimdi 6 aylık eli dursa ayağı durmaz😁
Merve-dmr Ebbruc Gokturkmom_ yarın 15 olucaz bugün pıt pıt bişeyler hissettim bende sol alt tarafta bu ikinci gebeliğim diğerini 17.haftada hissetmiştim 🥹🥰
Aylaa123 Gokturkmom_ ben 24+2 yim artık karnım dalga dalga kıvrılıyor ve göbeğim çıkmamasına rağmen durmuyor oğlum 😂
BeyzaGrcn Gokturkmom_ zayıf hamile olanlar daha erken hissediyomus benim ilk gebeligim 13.haftada icerden hissetmeye başlamıştım bana da inanmayanlar oluyodu ama günde 1 kere falandı bazen 2 3 gün hissetmezdim etrafimdakiler surekli hissetmeye basladin mi diye sordugu icin surekli dinliyodum kendimi ve surekli soluma uzaniyodum belki ondan erken farkettim 19.haftada dışarıdan hissetmeye başladık eşimle
Ayse_2807 Bende 16+3 ikinci gebeliğim çok moralim bozuk hala hissedemedim ikinci gebelikte erken hissedilir diyolar ayın 29 kontrolüm var ister istemez korkuyorum ilk oğlumda beş aylık iken hissetmiştim inşallah banada nasip olur tez zamanda hissetmek
Esenozlem Hafta hissetmek için çok mu erken bugün bir seğirme ve aşağıdan yukarı kaydı gibi geldi yoksa bunlar bağırsak hareketlerim mi (ilk gebeliğim)
Gokturkmom_ Esenozlem erken gibi biraz ben hiç hissetmiyordum o haftalarda ama tabi kişiden kişiye değişebilir
Aylaa123 Esenozlem 12. Haftada hissetmeniz imkansız bebek zaten minnacık oluyor nasıl hissediceksiniz bağırsak hareketidir o