t_28 Merhabalar çok tedirgin oldum sizlerden yorum bekliyorum 19 haftalık hamileyim doktorum bebeğin suyunun ayına göre fazla olduğunu söyledi neden olur acaba? Sakıncalı bir durum mu bu ?
Bettdemm t_28 gebelik şekeri olabilir şeker bebeğin kilosunu ve suyunu arttırıyor şeker yüklemesi yapılacaksa çıkar ortaya
Belginylmz t_28 benimde fazlaydı soznra kendiliginden düzene bindi bana şekerli tali seyler yeme demişti
Booksandcats Şekerden kaynaklanabilir diye biliyorum ama doktorunuz daha net bilgi verir konuşursanız
t_28 Hepinize teşekkür ederim şeker konusunda daha dikkatli olucam bu aralar biraz fazla kaçırmıştım zaten 😥 inşallah erkenden düzelir şeker felan çıkmaz 3 hafta beklicez artık 🤦🏻♀️
sb17 t_28 bende 24. haftada olmuştu, tatlının dozunu kaçırmıştım herhalde, şeker yükleme yaptırdı doktorum, temiz çıktı, diyet yaptım çok şükür düzeldk bir az
sb17 t_28 yani benim doktorum şeker temiz çıksa da hamur işi, beyaz ekmek, tatlıyı kısıtladı, daha da fazla artmaması için, öyle düzeldi herhalde diye düşünüyorum
sb17 t_28 elinizden gelen kadar dikkat etmeye çalışın yediklerinize yine de siz. İnşaAllah düzelir sizde de