Selamm anneler, anne adayları. Ben 1 senedir evliyim ve 23. haftamdayım içimde kimseye anlatamadığım şeyler var doğumun iki türlüsünden de tedirgin olmaya başladım bu daha çok canım yanacak korkusu değilde içimde anlayamadığım bi tedirginlik var ve doğumdan sonra naparım acaba yetebilir miyim anneliği becerebilir miyim diye düşünüyorum acaba erken mi çocuk düşündüm diyorum ama bu asla istememekten değil bebeğimi daha şimdiden çok seviyorum tabiki de sadece ben böyle değilimdir muhtemelen rahatlamaya ihtiyacım var tecrübeli anneler tarafından 🥹