Merhaba kızlar ben 95 kiloyla tüp bebekle hamile kaldım ama şuanki doktorum kilom yüzünden bebeği keseyi herşeyi görmekte zorlanıyor vajinal bakıyor ama çok hafif bakıyor Tüp bebek doktorum bastıra bastıra görüyordu yumurtaları bu bastırmaya korkuyorum diyor ama böylede beni üzüyor en son bebeği gördü ama bu seferde kalp atışını göremedi biraz kilolusun göremiyorum diyor haftaya tekrar çağırdı 8 haftalık olucam artık ve çok üzülüyorum aranızda benim gibi olan hamişler varmı🥺