Gokyuzum_571 Arkadaşlar 13+4 haftalıkken doktora gittim özel di bu arada çok kesin konuştu cinsiyet için sizce değişir mi Hiç başına gelen oldu mu hazırlık yapicam da bunun için soruyorum 🥰
Samberf Gokyuzum_571 Burda çok gördüm yorumlarda kesin konuştuğu halde yanılan doktorları o yüzden bence acele etmeyin benmde doktorum kesin konuştu ama bekliyorum önümüzdeki hafta gidecem
SusunArtik Gokyuzum_571 aman diyim şuan doktorun söylediği cinsiyete göre alışveriş yapmayın. Başıma geldi ondan diyorum 😄
Gokyuzum_571 Samberf evet aslında ama ben sordum kesin dedi iki kere bı de özel hastane olunca ne bileyim ☺️
Gokyuzum_571 SusunArtik a öyle mi 😄 ne bileyim özel olunca burası kesin deyince ben de kesindir diye düşündüm şahsen
Cagla-2434 Benim 13. Haftada nifty testi ile belli oldu ve değişmedi ama burada çok değişen kişi gördüm . O yüzden detaylı ultrason u beklemekte fayda var 😃
SusunArtik Gokyuzum_571 ben de özelde yaptım doğumu 😄, üstelik doktorum harika bir doktor ve harika bir insan. Ama henüz erken olduğu için yanılma olabilir
Gokyuzum_571 SusunArtik a baya sürpriz olmuş desenize 😄 olsun sağlıklı olsunlar da gerisi mühim değil 🥰
SusunArtik Gokyuzum_571 kız demişti doktor ama kesin demedi tabi, sen alışverişini kıza göre yapma daha demişti. Ve bir sonraki kontrolde erkek dedi oğlum oldu
elif475475 Gokyuzum_571 siz görüp emin değilseniz 16 haftayı bekleyin 😁 ben oğlumda görüp emin oldum. 13+4 tü öğrendiğimde
Babymom-2- elif475475 merhaba bizimde iki bacak arası fotosu verdiler bariz belli hem yandan hem bacak arası 17+2 değişme olurmu 13. Haftadada yüzde 90 erkek demişti iki hafta sonra detaylı var siz nasıl emin oldunuz
elif475475 Babymom-2- benim fotoğrafım o kadar gerçek bir pipi fotoğrafı ki gören şok oldu 😅 hatta balon alacaksanız kağıda yazalım dedi doktorum cümlesi bitmeden aaa ben gördüm zaten dedik eşimle inanılmaz belliydi bizimki 😅
Babymom-2- elif475475 bizimde öyle üç foto çekti bacak arası çok belirgin yandanda çok belirgin 17 hafta değişmez heralde