smyr18ysf merhaba şimdiden hayırlı olsun bize eşimin iş yeri Vestel marka kurutma makinesi hediye verdi vermeselerdi napardim bilmiyorum elim ayağım oluyor kışları benim için çok pratik ve konforlu birçok program var ben genellikle iki programı kullanıyorum yıpratıyor diyorlar ama ben 2 senedir sık sık kullanıyorum yıpranma görmedim çamaşırlar dan çıkan suyuda Vileda kovasına döküp kullanıyorum 😊 havalandırma programları var kışlık yada yazlık kıyafet çıkarttığımda hemen beş dakika atıp o yoğun kokuyu gideriyorum yada ne bileyim yastık yorgan havalandiriyorum ütü yapma ayarına alıp nemli bırakmasını sağlıyorum ki ütü kolay olsun yada tamamen kurutmasini istiyorum kıyafetin kurumadigunu anladığında süreyi otomatik uzatıyor kendisi