Dmokc merhaba, gebeliğimin 11.ci haftasından geçirdiğim ameliyattan sonra crp 73 ile hastaneye yatışım yapıldı. Suyum geldi kanamam oldu, on günlük antibiyotik tedavisi sonrası taburcu oldum ve hala antibiyotik kullanmaya devam ediyorum. En son 9.3tü crp. Kesinlikle göz ardı etmeyin doktorunuz uygun tedaviyi yapacaktır zaten. Geçmiş olsun