Evet ben aldım dün geldi hatta kargom çikolata kalitesi orta kalite diyebilirim. Çok kötü değil ama Ülker Ece çikolata Milka gibi ya da bir tadı da yok hani. Orta kalite ben beğendim misafire ikram edilebilir bir çikolata.. kolonya şişesi yanında hediye geliyor ama küçük şişesi azcık da özensiz di kurdelesi felan