baby2222 Merhaba.Ben 7 haftalik hamileyim.Son 3 gundur gozumde hafif 2-3 defa olmakla goz agrisi yarandi.Agrimi soyle anlatabilirim:sanki gozumde agirlik var gibi.Hamilelikden once gozumke bagli bir sikayetim olmamisdi.Lutfen cevablarsaniz sevinirim.
Koalams Benimde hamileliğimin başından veri var ondan önce yoktu bence hamilelikten bende doktora gitmedim