Benim 19. Haftada 2 cm ölçüldü 23. Haftada hala öyleydi. Gebeliğimin başından beri progestan kullanıyordum zaten ona devam ediyorum ve sürekli dinlenerek geçiriyorum. Kişisel ihtiyaçlar dışında kalmıyorum hiç. Aşağıya ne kadar az baskı yaparsa o kadar iyi dedi doktor.