gulistan22- 9 ay boyunca fl boyu 1 hafta ilerdeydi bu hafta gittim 5 gün geride çıktı sadece benim ilgimi çekti kağıda bakınca herşey de iyi gidiyor doktorum sıkıntı yok dedi genel anlamda acaba oluyorum böyle ölçüm yanlışlığı doğum da 1 ağustosda kızlar
Nnoktaa gulistan22- ben artık o değerlere inanmıyorum 36. Hafta mıydı hatırlamıyorum doktor boyuna 53 cm dedi hatta ee doğana kadar bu kaç cm olcak dedim. 38’de doğurdum 51 cm çıktı.
SusunArtik gulistan22- 5 gün geride görünmesi hiçbir şey ifade etmez korkmayın 🌼 ölçüm hataları olabilir. Benim bebiş doğumdan 3 gün önce 51 cm görünüyordu ama 47 cm doğdu mesela 😄
gulistan22- Nnoktaa bende yanlış mı ölçüldü diye kafama taktım hani doktor birşey olsa derdi ama dimi ya şurda az kaldı doğuma zaten
yokusbebek gulistan22- Merhabalar 🌸 Benim de FL gerideydi en son bi tık. Doktorum da perinatolog. Bir problem olmadığını söyledi. Ayrıca ölçümlere ben de pek inanmiyorum. Doktoruma gittiğimde her şey normaldi. 6 gün sonra acile gittiğimde BPD’nin 17 gün ileri olduğunu söyledi acil doktoru. Ben bunun gerçekliğine inanmıyorum. 6 günde kadar artacagini düşünmüyorum.