Merhabalar ksü tıpta doğum yapmak istiyorum özel muayene takipliyim abdullah beye. Orada normal doğum yapan bi tanıdığı olan vardır belki biliyorsunuzdur asistanlar vs doğumda çok giriyorlar mı? Veya sezaryen olsa abdullah beyin mi Bülent beyin mi dikişi iyi bilginiz var mı? Ya da asistanlar mı dikiyor🫠🫠🫠