İyi akşamlar kızlar aklıma bir soru takıldı şuan, benim kızım ağustosun 20’sinde 3 yaşına girecek, şuanda da 16+6 hamileyim bu da kız, devletteki doktorlar sezaryen yapıyor riske atmıyorlar, özeldeki de sezaryen olur dedi bana, sorum şu eğer sezaryen olacaksam devlet gün veriyor mu, yoksa sancın olduğunda gel sezaryen mi olacaksın direkt diyor?