37+3 bugün kasılma ve şiddetli bel ağrısı oldu sanki doğum yapıyorum dedim kendime hastaneye gittim ama hemen değil 2 saat bekledim evde sonra gittim nst sancı çıkmadı yalancı dediler Altan muayene etti doktor açılma yok dedi ama kanama ve suyun gelirse doğum gel dedi ne demek bu sımdı ? Çatı muayenesinden böyle olan var mı ilk çocuğum çok korkuyorum destek kızlar lütfen