Xx123 merhaba, normal olarak düşük tansiyonluyum bende 10-6 gibi. Sicaklardan midir yediklerimden midir 12-8 cikiyor ve ensemden baslayarak kafamin ortasina kadar agriyor limonlu su iciyorum ve buz torbasi koyuyorum enseme . Acikcasi bende persembe gunu doktoruma sormak istiyorum tansiyon yuksekligi tehlikeli biseymis sanirim.